Páginas

Aqui estão os eventos em que participo: exposições, prêmios, trocas de gravuras, intervenções urbanas e o que mais acontecer.

Para acompanhar concursos, exposições, lançamento de livros e curiosidades, visite meu outro blog:
http://gabinetedecuriosidades.blogspot.com/

Maria Pinto

05 dezembro 2008

ausência / absence





Desculpem-me a longa ausência...
esses últimos meses foram conturbados, mas acho que aos poucos estou voltando à normalidade... Hoje, ainda senti muita falta do meu amiguinho PETIT, meu gatinho que morreu no dia 2 de novembro deixando um enorme vazio!
Ele vai viver eternamente no meu coração !



I'm sorry for my long absence.
Those last months have been disturbed ,
but I'm finding bit-by-bit the return to the normality.
Today , again, I missed a lot my little friend PETIT ,
my cat who has died last 2nd November leaving an enormous empty!

He'll live for ever in my hearth !

3 comentários:

Annie B disse...

Maria Regina, I'm sorry to hear this news about your cat. It does leave an enormous emptiness when we lose a pet. Take care. Annie

Terry Sargent Peart disse...

Maria,
I'm sorry to hear about the loss of your pet, Petit.
I recently lost my 14 year old dog, Moe.
I miss her so much, my arms ache, my heart breaks.
It is very difficult to go on alone.
We had such great adventures together.
I will always treasure my memories.
Terry

Maria Pinto disse...

thanks all people who wrote here or in my mail. He was so special.
kisses